Laptop kopen? Breedste aanbod laptops online bestellen | Laptop Plus BV
038 386 1050
Contact

Garantie & Defecten


Garantie
Aldaar wij een grote verscheidenheid aan soorten producten leveren, van nieuwe apparatuur, gebruikte apparatuur, demo apparatuur en configureerbare apparatuur geldt er bij ons geen algemene garantietermijn anders dan de wettelijk voorgeschreven garantietermijnen.

Derhalve verzekeren wij u ervan dat de te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen en vrij van gebreken zullen zijn.
 
Bij elk product op deze website is een vermelding opgenomen van de geldende garantietermijn van dit specifieke product, deze kan u ten alle tijde terugvinden op de productdetailpagina onder de kop 'Specificaties+Opties' en meestal onderaan de specificatielijst vindt u de subkop 'Garantie'.
 
Verzorgen jullie ook garantie op de accu?
Bij nieuwe notebooks is de garantie op de accu afhankelijk van de fabrikant. Dit kan varieren van bijvoorbeeld 6 maanden tot 12 maanden. Al onze gebruikte en tweedehands laptops worden geleverd met een garantie van minimaal 3 maanden op de accu. Dit houdt in dat de accu gedurende deze 3 maanden onder normale gebruikersomstandigheden minimaal 30 minuten moet mee kunnen gaan. Hierdoor weet u dus zeker dat u ook met een gebruikte laptop kwaliteit koopt.

Verzorgen jullie ook garantie op beeldschermen?
Op beeldschermen, ingebouwd in laptops verzorgen wij maximaal 1 jaar garantie in algemene zin van het woord. Na deze periode zijn mankementen aan beeldschermen niet meer toe te kennen aan fabricagefouten en vervalt garantie op het scherm zelf.
 
Wat houdt pixel garantie in?
Laptop Plus levert als enige leverancier in Nederland gratis 24-uurs dode pixelgarantie. Dit houdt in dat als u na ontvangst van uw laptop binnen 24 uur een dode pixel ziet in uw beeldscherm, wij deze gratis voor u ombouwen naar een nieuw beeldscherm zonder dode pixels. U hoeft hiervoor niets te doen op voorhand, u hoeft hiervoor niet bij te betalen, deze service is volledig gratis.
 
Klachtenregeling?
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken, bij voorkeur via ons contactformulier.
 
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 4 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 4 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Of bel: 038 386 1050
Uw mening telt
Onze huidige waardering:
9.2
E-mail voordeel
Ontvang als eerste via e-mail onze nieuwste aanbiedingen